Thursday 20 October 2011

Anwar Jahat: ANOLOGI KES VIDEO SEKS ANU DALAM BOTOL

DALAM SKANDAL ADA MUSLIHAT RUPANYA. CELAKA PUNYA PAKATAN
Walaupun Kes Kini Dlm Siasatan. Tapi Perlu Di Kaji Adab & Naluri Manusia. Sebagai Contoh : Berapa Ramai Org Kita Yg Apabila Nampak Sesuatu Utk Di Ambil Tindakan Dia Buat Tindakan? Berapa Ramai Org Melayu Yg Suka Report Polis Bila Ada Kes?

Maknanya Datuk S.Eskay, T.Sri Rahim & Datuk Shuib Lazim Sudah Mendapat Nasihat Peguam Sebelum Mereka Mengambil Tindakan Menayangkan Video Tersebut. Maka Jika Video Itu Fitnah, Consequences Terhadap Biz Datuk S.Eskay, Terjejas, Hubungan Dia Dgn Anwar HANCUR, Kes Mahkamah Tuntutannya RM20J Dgn Merong Mahwangsa Tercalar Kerana Anwar Saksi Dia.

Datuk Shuib Lazim Adalah Bendahari PERKASA Yg Masih BELUM Tercalar Maruahnya. Sejak PRU12, UMNO Tercalar Imejnya & PERKASA Telah Berjaya Membela Maruah Melayu. Saya Tidak Percaya Datuk Shuib Mahu Mencemarkan Kredebiliti Beliau & PERKASA Jika Pada Pendapat Beliau Video Ini Fitnah!

T.Sri Rahim Juga Terpaksa Berdepan Dgn Consequences Yg Akhlaqnya di Kirai & Kesnya Dijadikan Bualan Org. Ini Terbukti Apabila Anu Dalam Botol Menghentam TS RTC Dlm Ceramahnya Di Melawati Beberapa Hari Sudah!!

Jika Di Teliti Press Statement Datuk Johari Abdul, Dia Sebenarnya Menipu Anwar Yg Telah Menipu Semasa Press Statement. Ini Kerana: 

1. Anwar Kata Dia Tak Tahu Identiti Datuk K - Tak Logik Kalau Anwar Tak Tanya Datuk Jo, "Siapa Lagi Yg Ada Sana Masa Hang Tengok Video Tu?"

2. Anwar Kata Perut Dia Tak Boroi Seperti Dalam Video - Tapi Datuk Jo Sudah Cium Molot & Beritahu Datuk K Bahawa Dia Bersetuju Bawa 5 Org Lagi MP PKR Utk Lihat Video Anwar Dgn Alasan Boleh Bawa MP PKR Keluar PKR Kerana Salah Laku Seks Anwar. Maka Tak Logik Kalau Dia Tak Percaya Anwar Dlm Video Itu Tapi Dia Nak Bawa MP PKR Tengok & Dia Nak Tengok Lagi? Sure Best Punya Sebab Datuk Jo Nak Tengok 2 Kali....Imagine.

3. Kenapa Nak Bawa 5 Org Lagi MP PKR? 
Ini Terjawab Ketika Datuk S.Eskay Memberitahu Press Ada Habuan Utk Mereka Lompat Parti & Tuntan Mereka Melampau So T.Sri RTC Tak Setuju Maka Acara Menonton Video Kali Kedua Di Batalkan

4. Tak Logik Kalau 5 MP PKR Nak Tengok Wayang Tak Ada "Pop-Corn"
Maka Datuk Jo Menipu Anwar Yg Dia Tengah Deal Pasal "Pop Corn" Utk 5 Orang MP PKR - Senarai 5 Org MP PKR Itu Boleh Di Dapati Dalam Blog2 Terkini

So Sekarang Yg Tengok Video Dah Menipu Anwar & Anwar Juga Dah Menipu Rakyat : 
1. Tak Tahu Identiti Datuk T Walhal Datuk Johari Abdul PASTI Dah Informed!
2. Main Twiter & FB Bersama Anak - Tapi Transcriptnya Sehingga Kini Tiada
3. Beritahu Jam Omega Ada Disimpan Oleh Presiden PKR - Dia Buat Laporan Polis Jam Hilang

Maka Presiden PKR Pun MENIPU Kerana Jam Itu Kini Ada Pada PDRM
Kesimpulannya : Kalau Tak Tengok Video Pun PKR PENIPU!!!

Saya rasa bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya telah masuk perangkap lebih awal dari masa sepatutnya yang telah diharapkan oleh DAP.

Besar kemungkinan yang DAP sangat mengharapkan agar perangkap yang mereka pasang akan mengena Anwar Ibrahim dipertengahan pentadbirannya sebagai seorang Perdana Menteri iaitu sekiranya impian mereka untuk merampas Putrajaya daripada kerajaan Barisan Nasional akan tercapai kelak.

Mungkin dengan penemuan awal "video lucah" lakonan Anwar Ibrahim itu oleh Datuk T telah meranapkan sama sekali harapan DAP untuk mempergunakan "senjata penting" itu pada masa yang sesuai sebagai alat untuk mengugut pentadbiran Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sekiranya ada diantara permintaan DAP tidak mahu dipenuhi oleh Anwar Ibrahim.

Dan akhirnya apabila berlaku keadaan seperti itu maka Anwar Ibrahim sebagai seorang Perdana Menteri Malaysia antara mahu menurut ataupun tidak dengan kemahuan dan tekanan daripada DAP jadi demi untuk "menutup rahsia" akan tidak dibongkar sudah pastilah Anwar Ibrahim akan terpaksa menurut walaupun dia sedar yang tindakannya pasti akan mengundang masalah yang lebih besar kepada Malaysia dan menjadi negara ini sebuah negara yang kacau-bilau dikemudian hari.

Kalau Di Kaji Cara Politk Cina Di Malaysia, Setiap Kali Pilihanraya Mereka Akan Membuat Tuntutan. Maknanya Bukan Permohonan. Sebab Mohon Kena Tunggu Jawapan, Tuntut Dah Confirmed Jawapan. The Chinese Never As For An Answer, They Confirmed It. Maka Jika Chua Soi Lek Sudah Berani Cabar Anwar Maka Dia Sudah Confirmed Anwar Adalah Pelakonnya. Maka Ada Kemungkinan Besar PAP/DAP Telah Tahu Awal & Terlibat Sama. Maka Video Ini ATAU Video2 Lain Akan Di Gunakan Utk Memudahkan Mereka Membuat Tuntutan Kpda "PM In The Waiting" - Maka Memang Benar PAS Di Kudakan Oleh DAP & PKR Menjadi Saddle DAP!!

Dan seandainya keadaan ini benar-benar terjadi ke atas Malaysia, jadi siapa yang akan ketawa besar kalau bukan sebuah negara jiran di Selatan Semenanjung Malaysia itu. Mereka gembira kerana telah berjaya mendidik 'adik' mereka di Malaysia untuk mewujudkan suasana tidak aman di negara ini.

Pro Anu Dlm Botol Akan Membagkitkan Kes Altantuya!!

Settle Kes Anwar Dulu, Kes Itu Dah Tutup, Pastinya Lawyer PR Dah Desak Masa Court Case Dulu & Tiada Bersangkutan. Kalau Nak, Buka Balik Kes, Tapi Sekarang Kes Anwar. Settle Kes Ni Dulu

Bawa Bukti Baru, Kita Buka Kes. ELSE Jgn Buang Masa & Duit Rakyat. Sekarang Kes Anwar Di Buka Sebab Ada Bukti Baru Dari Saiful. Settlekan.. Moving Forward. Kalau Tak Salah SAMAN Betul Betul. Kan Untung. Ops Kenapa Anwar Tak Saman Tulisan Tun Dr M Dlm Buku Terbaru? Itu Libel..Ada Bukti Kes Kuat, Kenapa Karpal Tak Bantu Anwar Saman Tun Dr M?

Ketua Dewan Ulama PAS Sudah Mula Menekan Nik Aziz Kerana Menyokong Anwar Terlalu Taksub. Beliau Minta Anwar Membuat Sumpah Penafian Di Hadapan Kaabah Disaksikan Oleh Nik Aziz.

Ada 5 Perkara Yg Anwar Khuathir 
1. Kes Liwat Saiful 
2. Kes Video Seks Cina 
3. Kes DNA Anak Shamsidar/Azmin 
4. Dakwaan Tun Dr. M Dlm Bukunya - Tidak Membantah @ Menyaman Tun Dr M 
5. Kes Jambatan Bengkok Di Mana Saman Datuk S.Eskay Subpeana Anwar Sebagai Saksi Pada 22/10/2010 Dan Anwar Tidak Hadir. Kes Saman RM20J Antara Datuk S.Eskay Keatas Merong Mahawangsa Sdn.Bhd Dimana Anwar Adalah Menteri Kewangan

Kalau Anwar Ada Alibi Masa Di Rumah, Di Kena Perjelaskan Seperi Mana Press Conference Yg Dia Bersama Anak2 & KemudianTweet & FaceBooking Pada Ketika Itu. Dia Must Be Able To Explain To PKR Why Twiter Dia Silence From 9.20pm to 11.39pm.

Dia Juga Must Be Able To Show A Reasonable Doubt Yg Jam Dia Dicuri Kerana Dia Dah Buat Press Statement Kata Jam Itu Dalam Simpanan Azizah.

ELSE Ahli PKR Tahu Anwar Menipu & Leader Dia PENIPU.

Krisis Kepimpinan Dgn Pemimpin PENIPU Akan Menjatuhkan Imej Melayu & Imej PAS Yg Mendokong Anwar. DAP Kecewa Kerana Anwar Adalah Pelana DAP Utk MengKADLDAIkan PAS. Lihat Review Paper Cina Sejak 2 Hari Lepas.

Mahkamah Memerlukan Kertas Pendakwaan, Kertas Pendakwaan Mesti Dari Investigation Paper, Datangnya Dari PDRM. Kalau Mahkamah SARKAS, Kenapa Anwar Buat Laporan PDRM Kata Jam Dia Hilang?

ANWAR RAJA BADUT BUAT LAWAK SARKAS!!!

KES INI JUGA MEMBONGKAR KONSPIRASI TEORI PAKATAN RAKYAT
Rayuan Pendaftaran Pakatan Rakyat Perlu Memenuhi Syarat RoS [Registrar Of Society] Dimana
Pakatan Rakyat Memerlukan 7 Party Utk Membuat Gagasan, Kini Ada 4 Party Sahaja
1. DAP - Lim Kit SIAL
2. PAS - Datuk Hj Hadi Awang
3. PKR - Datin Seri Wan Azizah
4. KITA - Datuk Zaid Ibrahim
5. Parti Dari Sabah
6. Parti Dari Sarawak
7. Parti Baru Serpihan Anti Anwar & Anti-PAS [Strategy Anwar]

Kemelut Yg Berlaku Sekarang Adalah Strategy Anwar & DAP Utk Memecahkan PAS & Anti Anwar Dalam PKR Agar Mereka Menubuhkan Party Baru & Join Mereka Utk Daftar PR Dgn RoS. Jangan Tertipu Dgn Lakonan Anwar!

Ada Nampak Zaid Ibrahim Hentam Anwar Walaupun Dah Keluar PKR, Tubuh KITA & Tonton Video Anwar Dgn Cina? Perlu Di ingat Zaid Ibrahim Resigned Dari PM Office, Lepaskan Jawatan Menteri Kerana Teresa Cock DAP..That's The Link

Mereka Gang. Mereka Nak Tubuh 1 @ 2 Parti Serpihan anit-anwar dlm pkr & anti nik aziz dlm PAS sebab itu hj hadi awang diam macam zaid.. fikirkan

Lim Guan Eng Sanggup Masuk Penjara, And Apa Dia Dapat?
DAP Dapat Penang!! .

Anwar Sanggup Masuk Penjara Kerana Pengukut Dia Tetap Setia & Keluar Nanti Pakatan Dapat Register & Ready Utk Dia Jadi PM.

So Walaupun Masuk Penjara Lagi, Kedudukan Dia Semakin Baik. Ini Adalah Strategi Yg Baik.

Baca Laporan Resolusi DAP 17/1/2010 Bahawa Dlm Masa 18 Bulan Akan Ada PR Negeri Di Sarawak & Perak. DAP Dah Ready Dgn Zairil T.Sri Khir Johari Sebagai MB Perak. Kerana DAP Tetap Mahukan Perak & Sudah Tak Percaya Dgn PAS!! KL,Selangor & Penang. Skrg Mereka Menghimpit Perak.

Kaji Strategi RED BELT Oleh DAP!

Mereka Akan Bentuk 1 Logo / Bendera & Mudah Utk Kempen. Skrg Kempen Ikut Parti yg bertanding. Bayangkan Jika Mereka Dah Jadi Mcm BN..Fikirkan

SETIAP WAKIL RAKYAT BN BAIK YG KECIL ATAU YG BESAR HARUS BEKERJA KUAT UNTUK MENGHIDUPKAN UMNO/BN BUKANNYA MENCARI HIDUP DARINYA!!!!

JAHANAMKAN PAKATAN RAKYAT!! 
Jangan Di Beri Mereka Register!!!

BIAR MATI BERMARUH, JANGAN HIDUP JADI BARUAH!!!
azuddinjudismail@gmail.com

No comments:

Post a Comment