Thursday 20 October 2011

PAS Jahat: Umngok Apco Dalam Menifesto PAS tiada tercatat Negara Islam dan HUDUD...!!!


  • Hujah yg dianggap suatu senjata Ampuh bagi Puak2 Bebal dalam UMNO untuk memusnahkan semangat dam jihad Para pendukung Perundangan islam dan hukum HUDUD dalam negara kita ini..

    Hujahnya di sini :

    Memang tak de satu perkataan pun dalam menifesto PAS tentang hudud .

    Tetapi Harus diingat Dalam perlembagaan PAS Hukum HUDUD dan Perundanga Islam adalah pekara Dan Fasal yg pertama..dan PAS telah membuat draf Undang2 hudud di Kelantan dan juga Trangganu..!!!

    UMNO pula menyata dan mengistiharkan kononnya BN sebuah kerajaan islam..

    Pada Hakikatnya UMNO bukan sahaja tidak ada sama sekali perkataan HUDUD dan Perundangan Islam dalam pelembagaan Parti dan menifesto, malah Untuk membuat draf undang2 HUDUD dan Perundangan Islam langsung Haram tak de,

    Ini Boleh difahami kerana perjuangan suci bagi UMNO hanya Untuk Ketuanan Melayu.. dan mungkin juga tidak pernah terdetik sedikit pun di dalam hari para pemimpin dan ahli-ahli UMNO untuk menegakkan perundangan islam dah juga HUKUM HUDUD.. Ini boleh dibuktikan kerana setiap kali berbicara tentang HUDUD Para pemimpin UMNO akan memperlekehkannya dan Ahli-ahli UMNO akan menentang habis-habisan dan mempersenda2kan hukum Allah tersebut..

    UMNO bukan sahaja mempunyai persangka buruk terhadap manusia ( terutama kepada Para pejuang HUDUD ) malah berprasangka buruk terhadap hukum Allah ( sama juga berprasangka buruk terhadap Allah ) sehinggakan mereka menolak kes2 zina dan liwat dibicarakan di makamah syariah dgn alasan sukar utk mencari 4 org saksi yg tidak fasik yg melihat kesalahan jenayah syariah tersebut..- hujah Dangkal lagi bebal dari Ulama` UMNO Tun Mahather - Hujah Bebal ni dijaja oleh Ahli2 UMNO dulu kini dan selamanya tanpa berasa takut sedikit pun kepada Sang Maha Pencipta..

    Walau pun PAS tidak mencatat HUKUM HUDUD dan Perundangan Islam dalam menifestonya tetapi Harus Diingat bahawa PAS telah lama membuat Draf undang2 Hudud tersebut..tetapi sayangnya BN yg diterajui oleh UMNO yg diketuai oleh Mamak Keling Pariah Tun Mahather menentang segala HUKUM TUHAN yg ingin dibentangkan oleh Para Pemimpin PAS di Parlimen.. serta mengugut akan melakukan migaran di Kelantan ( Darurat dan Rampasan Kuasa ) jika PAS melaksakan HUDUD di Kelantan..

    Jika di teliti secara jujur...!!!

    UMNO sendiri pun tidak pernah terniat sedikit pun di dalam hati kecil mereka untuk membuat Draf undang2 HUDUD dan Perundangan islam..

    DAN DI DALAM PERLEMBAGAAN UMNO TIDAK TERCATAT LANGSUNG PERKATAAN HUDUD DAN PERUNDANGAN ISLAM...!!!

    JUSTERU SIAPAKAH YG MUNAFIK SEBENARNYA...!!!

    Sila jawab secara jujur..!!!

    Note : Menifesto hanyalah rancangan 3-5 tahun bermula dari parti politik memegang tampuk kuasa hinggalah pembubaran Parlimen bagi penggal berikutnya.. justeru itu Menifesto tidak boleh dianggap sebagai dasar perlembagaan sesebuah Parti Politik kerana ianya boleh berubah setiap kali pilihanraya umum dilakukan..dan ianya juga tidak boleh dianggap kekal selama2nya yang kekal selama2nya adalah Perlembagaan Parti..

    Diharapkan Puak2 UMNGOK semuanya faham apakah dia perbezaan diantara Menifesto dan Perlembagaan Parti.. lemah sains politik rupa2nya Puak2 UMNGOK ni.. sembang jer berdegar2 tapi habuk pun tarak...!!!

    Letih nak mengajar org yg kurang IQ dan EQ ni.. semuanya Standard Tadika KEMAS jerr...!!! tulah banyak sgt makan biskut marie kat Tadika KEMAS..

    -------------> MENGAKU PUN -->Dalam Menifesto PAS tiada tercatat Negara Islam dan HUDUD...!!!

No comments:

Post a Comment