Tuesday 11 October 2011

ZIONIS JAHAT : US neo-cons urge Libya intervention - Al Jazeera

Last edited about 7 months ago · Edit Doc · Delete


Amerika dan Zionist telah HIJACKED gerakan revolusi Islam di Timur Tengah:

1. Protes untuk menjatuhkan diktator tajaan barat di Tunisia dan Mesir memang wajar. Di kedua-dua negara ini, pemimpin serta tentera mereka ditaja oleh Kerajaan Amerika.


2. Namun seperti biasa, masyarakat Islam memang terkenal sebagai masyarakat yang beremosi sehingga tidak dapat menilai mana kaca dan mana permata.


3. Cuba pikir, kenapa bukan Kerajaan Saudi Arabia yang dijatuhkan? Kenapa bukan Kerajaan Jordan yang dijatuhkan? Gaddafi bukan merupakan "boneka" Amerika dan seringkali mengkritik keras usaha dan sentiasa menyokong gerakan menentang Amerika.


4. Kini, Libya terbahagi kepada dua. Libya Barat (tak banyak OIL) dan Libya Timur (banyak OIL). Dasar pecah perintah Zionist telah berjaya dengan cemerlangnya. Cuba bandingkan tempoh masa US bertindak dalam kes Mesir dan Libya. Presiden Amerika mengambil masa 3-4 minggu sebelum memutuskan untuk menyuruh Mubarak berundur. Tetapi sebab Libya kaya dengan OIL, Obama mengambil masa 3 sahaja untuk pergi ke PBB dan memaksa Majlis Keselamatan mengenakan sekatan ekonomi ke atas Libya.

5. Sekali lagi puak Zionist berjaya mengkucar kacirkan Umat Islam sebab mereka bijak melihat dan mengambil peluang manakala umat Islam sentiasa dengan sikap bertindak melulu...Mari kita lihat adakah Kerajaan Arab Saudi atau Jordan tajaan Amerika akan dijatuhkan ke tidak...

No comments:

Post a Comment