Tuesday 11 October 2011

PR JAHAT: Phantom voters of PKR

Last edited about 7 months ago · Edit Doc · Delete
 
Banyaknya "pengundi hantu' dalam PKR ! Phantom voters...!!! patutlah claim ahli sampai 400 ribu tapi yang keluar mengundi taksapai pun 10% dari jumlah tersebut. Betullah dakwaan bahawa PKR tipu jumlah ahli untuk dapat agihan kerusi pilihanraya...baca di sini

http://www.freemalaysiatoday.com/fmt-english/politics/pakatan-rakyat/12927-phantoms-haunt-pkr-kelana-jaya-too; di sini http://www.freemalaysiatoday.com/fmt-english/politics/pakatan-rakyat/12746-pkr-polls-proof-of-phantom-voters-in-kota-raja dan di sini http://www.freemalaysiatoday.com/fmt-english/politics/pakatan-rakyat/11526-phantom-voters-in-bayan-baru-pkr-polls.


PKR2010| SaipudinNasution kata ZaidIbrahim dah ada parti baru..."sudah ada parti politik baru dah ditubuhkan dan telah pun ada pemilihan untuk jawatan dalam parti itu...tetapi saya tidak mahu mendedahkan parti apakah itu dan saya dapat tahu bahawa Zaid telah pun meletakkan orang-orangnya dalam parti baru itu".

Hmmm! Menarik!

Renungan: Zaid Ibrahim adalah bekas Penyelaras Pakatan Rakyat. Satu permohonan untuk tubuhkan coalition Pakatan Rakyat telah dikemukakan kepada ROS untuk proses pendaftaran.

Syarat untuk tubuh coalition mesti ada minima tujuh parti. Semua tahu 'PR' sudah ada PKR,PAS dan DAP. Perlu empat lagi...salah satu 'parti baru ZaidIbrahim'? Tiga lagi parti apa? SAPP?

No comments:

Post a Comment